SLUŽBY VŠUDE KOLEM NÁS

Podle využívání služeb se posuzuje i životní úroveň obyvatel! U nás i ve světě, zažívají služby velký rozmach. Trendem je tzv.„zážitková ekonomika“. Zvyšuje se nárok na kvalitu a zážitky. Díky novým komunikačním kanálům, jsme lépe informováni o úrovni služeb, zajímají nás reference, srovnáváme ceny, sledujeme diskuse. To všechno je důležité, abychom se ve světě služeb zorientovali a našli to, co bude pro nás to nejlepší, naplní naše očekávánía potřeby!
kavárna
Hledáte-li konkrétní službu, zajímejte se i o tyto důležité ukazatele:
1. Zjistěte si, co nejvíce informací-o vyhlédnuté provozovně, salónu, zaměstnancích- o jejich zkušenostech, znalostech, přístupu. Statistiky potvrzují, že až 90% nespokojených klientů je z vystupování pracovníků a z jejich neznalosti. Rychle zapomeneme, jak přesně služba probíhala, ale nikdy ne na to, jak jsme se při ní cítili!

2. Nevybírejte si pouze podle ceny- cena je sice důležitá, ale hodnota služby je dána nejen její cenou, ale ikvalitouaservisem! Je-li cena příliš nízká, někdy je kompenzována zvýšenou kvantitou, levnějším materiálem, méně odborným personálem, a to vše velmi rychle pocítíte na svém prožitku.

3. Měli byste vědět, co od dané služby očekáváte, co má, z hlediska vašich potřeb, naplnit-zda vše o službě víte, zda se vám profesionál dostatečně věnuje, zda dostanete doporučení na doma atd.

4. Zjistit si, zda provozovatel služeb poskytuje záruku. /100% zárukaspokojenosti/.

5. A najdete-li službu, se kterou budete maximálně spokojeni po všech stránkách, /cena-kvalita-servis/nepřebíhejte jinam, třeba podle slevových portálů,nevyplatí se to, naopak si Vás stálí, kvalitní poskytovatelé služeb, budou vážit, těšit vás různými výhodami, bonusy atd.
káva a dort
Někde bylo napsáno krásné přirovnání, se kterým nezbývá, než souhlasit:„Skvělá služba je jako vynikající chuťovka-lákavě vypadá, výborně chutná a vyvolává v nás touhu si zážitek znovu zopakovat“.